سفارش تبلیغ
صبا ویژن

aramparsi

خرید چسب دلتا از پخش رنگ

    نظر

 شرکت صنایع شیمیایی ممتاز بل گستر (چسب دلتا) در سال 1380 ،بعد از 40 سال سابقه درخشان در تولید چسب و تجربه مدیریتی آقای مصطفی نوروززاده و محسن پور رحمت و با همت وکوشش همکاران تاسیس و راه اندازی شده است. چسب دلتا با توجه به نیاز امروز جامعه و جوابگویی به انتظارات مصرف کنندگان گرامی با شعار ” تجربه ای کهن، اندیشه ای نو” در زمینه تولید چسب برنامه ریزی کرده و در این راه پیشرفت های چشمگیری داشته است.

این شرکت تولید کننده انواع چسبهای صنعتی، عمومی و ساختمانی جهت مصارف مختلف می باشد که از لحاظ کیفیت مطابق با استاندارد های جهانی و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی است. چسب دلتا درطی دوران فعالیت، با تاکید بر توسعه و بهبود سطح کیفیت محصولات و با تکیه بر واحد کنترل کیفی و آزمایشگاه مجهز ضمن بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد، محصولاتی منطبق با نیازهای مشتریان جهت مصارف گوناگون را تولید و عرضه می نماید. مدیران و مهندسان تولید چسب دلتا از همان سالهای شروع فعالیت اصل را بر بهبود مستمر کیفیت تولید و حفظ منافع مشتری قرار داده اند و اینگونه است که تولیدات نوین چسب دلتا به شدت مورد استقبال عموم فروشندگان و مصرف کنندگان واقع شده است . 

 شرکت صنایع شیمیائی ممتاز بل گستراز سویی دیگر مفتخر است راه اندازی بالاترین ظرفیت حجم تولید گاز های اکسیژن، نیتروژن و آرگون به صورت مایع و گاز در ایران را اعلام دارد. دلتا گاز فعالیت خود را در زمینه تولید گازهای طبی، صنعتی و آزمایشگاهی و ارائه کلیه خدمات وابسته به این صنعت، از سال 1393 آغاز نموده است.

 این واحد با بکارگیری فن آوری های روز و نیروهای کارآزموده و متخصص ایرانی سعی نموده استقلال ملی در این صنعت را حفظ نماید و روز به روز روند روبه رشد کنترل و افزایش کیفیت در انواع گاز های تولیدی و ساخت برخی از قطعات مورد نیاز را مطابق با استاندارد های ملی و جهانی بدست آورد. این مجتمع تولیدی در کنار محصولات خود نسبت به سرویس دهی و ارائه خدمات فنی مشاوره نصب و راه اندازی انواع سیستم های تولید و توزیع و کنترل کیفیت انواع گاز ها می باشد . در ضمن دلتا گاز عضو انجمن صنفی تولید کنندگان گاز های طبی و صنعتی کشور می باشد و از تجربیات و نظرات آنان در پیشرفت مجموعه خود استفاده می نماید.

 پخش رنگ بیش از 5000 نوع کالا از قبیل رنگهای صنعتی، رنگ ساختمانی، دکوراتیا کناف، چسب آکواریوم و … می باشد، همچنین این مجموعه عامل توزیع و پخش برند های معتبر از قبیل ، جوهر رنگ زرفام، رنگ ساندورا، رنگ هاویلوکس، رنگ لتو، چسب قوام، رنگ تهران نورآرا، رنگ کاپارول، چسب شمال، رنگ هادی، رنگ سما و مبین، رنگ فاخر، رنگ ماندگار، رنگ پارس اشن ، چسب دلتا، تینر بیات، غلطک دکور، رنگ سحر، رنگ آرکو، چسب جاوید، پارس روور، رنگ الوان، رنگ گل پخش، جلاسنج، رنگ پارس بهار، رنگ فراز پیشه و . . . می باشد.

منبع: خبرنامه دانشجویان ایران